بیک زاده : با دنده ۶ از اصفهان به تهران آمدم/بازیکنان سپاهان می باختند تا لوکا را زمین بزنند/مهاجمان

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت : لوکا را بازیکنان زمین زدند، فلان بازیکن توپ را رها می کرد تا وارد دروازه شود و آن یکی در زمین راه می رفت.
گفتگویی متفاوت با این بازیکن انجام شده که در زیر می خوانید

تا بحال پیشنهاد سینمایی داشته ای ؟

خیر، اما به این اتفاق علاقه زیادی دارم.

آخرین بار کی به سینما رفتی ؟

در اصفهان به سینما رفتم و به همراه خانواده فیلم روزهای زندگی را دیدم

به موسیقی علاقه داری ؟

بله، خیلی علاقه دارم. هر زمان که فرصت شود موسیقی گوش می کنم

ساز هم میزنی ؟

در اصفهان یک گیتار خریدم و مربی خصوصی گرفتم. نت ها را یاد گرفتم و می خواهم روزی یک گیتار زن حرفه ای شوم

به نظرت فکر می کنی یک روز در برج میلاد کنسرت هاشم بیک زاده برگزار شود؟

خیلی دوست دارم این اتفاق بیافتد و شاید یک روز در برج میلاد کنسرت گذاشتم، جدا از این می خواهم شعر استقلال را با گیتار خودم بخوانم.

تا به حال به کنسرت رفته ای ؟

بله، در اصفهان در سالن امام خمینی مجموعه تیم سپاهان دعوت شده بودند و علیرضا افتخاری می خواند.

تفاوت مسائل فرهنگی سپاهان و استقلال را در چه می بینی ؟

سپاهان تیم کم حاشیه ای است، به عنوان مثال وقتی در این تیم بودم نمی دیدم جایی از قول من مطلب چاپ کنند. در تیمی مثل سپاهان نقدها کمتر است و غرض ورزی بیرون تیم برای بازیکن وجود ندارد.

رابطه ها در سپاهان چطور بود ؟

رابطه ها خیلی نزدیک بود، هر دو هفته یکبار تیم به همراه خانواده منزل یکی از بازیکن ها بود. این باعث شده بود دل ها نزدیک تر شود. این پیشنهاد را امیر قلعه نوعی در اولین سال حضورش داد.

به عنوان یک با تجربه استقلال نمی خواهی این کار را در استقلال هم انجام دهی ؟

چرا، با امیر حسین صادقی در این مورد صحبت کردم.

حاضری خودت اولین مهمانی را بدهی ؟

بله حاضرم در این مورد پیش قدم شوم.

یک سوال می پرسم رک و راست جواب بده. لوکا را بازیکنان زمین زدند؟

بله، لوکا را بازیکنان زمین زدند. فلان بازیکن توپ را رها می کرد تا وارد دروزاه شود و آن یکی در زمین راه می رفت.

سال دوم که قلعه نوعی رفت خیلی ها فکر می کردند تو خانه نشین شوی. چه شد در کمال تعجب شرایط بهتر شد ؟

به نکته خوبی اشاره کردی، این اتفاق وجود داشت اما من با انگیزه تر شدم و ۳۴ بازی انجام دادم.

این بحث در داخل خود تیم هم وجود داشت که مثلا به شوخی بگویند هاشم تو دیگر ذخیره هستی و بازی نمی کنی ؟

به نظرم ۷۰ درصد شوخی ها جدی است، این موضوع در تیم هم وجود داشت. اما خدا را شکر جواب خوبی به همه دادم و به توانائی های من اعتراف کردند.

شب بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چه میکردی ؟

پیش خودم تصویر سازی کرده بودم، از خسرو شناخت کافی داشتم و دیدید که اجازه بازی قابل قبول به او ندادم.

راستی چه شد که پای چپ تو اینقدر قوی شد ؟

این موضوع را مدیون قلعه نوعی هستم و در سال اول که به استقلال آمدم روی پای چپم کار کردم.

دو سال در اصفهان بودی، حقیقت دارد اصفهانی خسیس هستند ؟

خیلی زیاد. حداقل بازیکنان سپاهان که گذشت نداشتند و فقط دست بگیر داشتند.

در آنجا تفریح با خانواده کجا می رفتی ؟

میدان امام یک بنای تاریخی داشت که با توجه به سنتی بودن آنجا اغلب با خانواده با آن محل می رفتیم.

وقتی از اصفهان بعد از دو سال خارج شدی دلت نگرفت ؟

به هیچ وجه، با دنده ۶ از اصفهان به تهران آمدم. البته جا دارد از رحیمی مدیریت باشگاه سپاهان و مردم این شهر تشکر کنم. خاطراتم در این دو سال را فراموش نمی کنم.

از دعوت یک روزه ات به تیم ملی بگو.

کی روش چند بازی من را دید و دعوتم کرد، حتی بلیط ترکبه را هم گرفته بودم اما یکدفعه منتظری جانشین من شد.

چرا این اتفاق افتاد ؟

نمی دانم ( می خندد ) به تیم ملی دعوت شدم اما نه کمپ را دیدم نه از اصفهان خارج شدم.

تفاوت قلعه نوعی و کرانچار در چیست ؟

کرانچار به سبک کروات ها و فوتبال فیزیکی را کار می کند اما امیر خان متناسب با هر بازی تفکر دارد

از کرانچار چه یاد گرفته ای ؟

اینکه در زمین با صبر و حوصله بازی کنم

دوست داشتی سزار را به استقلال بیاوری ؟

او را بیش از اندازه بزرگ کردند، شش بازی گل نزد به استقلال در آسیا گل زد. مهاجمان فعلی استقلال از او بهترند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین